Tylösand

När jag tog studenten fick jag och John (som tog studenten dagen innan) en spahelg på Tylösand av mina föräldrar. Fint, och välbehövligt. Så, den 31 Juli var det dags att åka till Tylöhus.


När vi kom fram hade vi två timmar över innan vår behandling skulle börja så vi gick till Glassbaren en bit från stranden och åt glass. John tog en banana split och jag en sommardröm.


John posade som vanligt.


Behandlingen var helt galet skön, massage över hela kroppen och en ansiktsbehandling. Jag har nog aldrig varit så avslappnad förut. Efteråt badade vi i poolerna med saltvatten istället för klorvatten och testade alla knasiga saker de hade där (exempelvis en dusch där ett vattenfall återskapades). Sedan gick vi och åt på Punch, galet gott. Och tog en promenad på stranden.


Plockade snäckor.


Världen blev lila.


Hej. Jag är kär i dig.


På kvällen åt vi knäppt, men gott, godis vi köpt i en kiosk på hemvägen och kollade lite på tvn. Så himla fin dag. Nästa dag tog jag tyvärr inga bilder, men det var fint ändå.

Kommentarer
Postat av: John

Hej... Jag är kär i dig också <3

2010-08-11 @ 19:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0