Ballonger, mjuka hästmular och tårta

Den 2 Augusti är ingen vanlig dag, för det är nämligen Helans födelsedag!
Jag var bjuden på en liten födelsedagsmiddag i Mjöhult. Jag hade med mig ballonger som finurligt nog matchade hennes klänning, så vi passade på att ta lite bilder.








Min finaste Helan.


Middagen. Så himla gott. Grillad kyckling med klyftpotatis, sallad och VITLÖKSBRRÖD.



Hästgos.








Hundgos.


Efterrätt. Tårta med lemon curd och jordgubbar. Plus en kladdkaka som Jossan hade bakat. Så gott.


Helan lyckades blåsa ut alla 20+1 ljusen på en gång!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Dina bilder är verkligen kalas! Till och med jag, som har ganska bråttom mest hela tiden, tittar 4 eller 5 gånger. Du är vacker!

2010-08-12 @ 22:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0