Gotland, fjärde dagen

Vi ställde klockan på halv fyra för att titta på soluppgången. Dock somnade vi om, men jag vaknade igen vid halv fem och tog en promenad på stranden.



Så här fint var det på stranden klockan fem på morgonen. Det var bara jag och fiskmåsarna som var vakna.


Sedan smög jag tillbaka till tältet och kröp ner hos John igen.



När vi vaknat till lite så gick vi ner till stranden. Badade och byggde sandslott.


Runt lunch gick vi och åt på den mysiga restaurangen igen. John åt en strandburgare.


Jag åt pasta igen. Fast med räkor och lax denna gången.


Vi åt glass på en stock.



Framåt eftermiddagen tog vi bussen till Visby för att cykla tillbaka till Klintehamn. Vi hittade en enorm snigel på vägen. När vi kom fram till Klintehamn var vi alldeles för trötta för att göra något annat än att titta på film och äta godis. Så det gjorde vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0