såpa och syrener

Jag är sjuk. Min hals har för tillfället blivit boplats åt 77 ilskna katter, i vilket fall känns det så. För att pigga upp mig själv tittar jag på fina bilder som togs för ungefär en vecka sedan.


Jag blev hämtad av Jenny. Hon blåste såpbubblor. Fint.



Korna utanför hennes hus (som vi förövrigt döpt till Monika, allihop heter så) var nyfikna på bubblorna.



Vi tog med oss såpbubblorna och hundarna på promenad i skogen.



När vi kom hem igen bakade vi hallon och rabarberpaj. Galet gott, och galet fin kväll.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag saknar sommaren. Jag saknar dig. Jag saknar just den här dagen.

2011-03-26 @ 12:51:09
URL: http://jennyaliskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0