Los Angeles, del tre - hundvalpar och en solnedgång





En dag åt vi en supergod wok som man fick plocka ihop själv, och jag fick en uppmaning att spendera mer tid utomhus.




En annan dag spenderades på ett köpcentrum i närheten. Där fanns den knäppaste affären jag någonsin sett, med små fina hundar i skyltfönstret. Jag hittade en fransk bulldog som jag förälskade mig i (dock fastnade den aldrig på bild) och mitt hjärta krossades lite när jag var tvungen att gå därifrån utan den.


Jag och John köpte världens godaste glass: hallonsorbet med varm fudge, choklad och vispgrädde.


På kvällen gick vi på Narnia i 3D. Den var superfin, såklart.


En annan dag bestämde vi oss för att åka till Malibu Beach med Simons lagkamrat Alex. På vägen dit stannade vi så att John, Simon, Alex och Pär (min systers pojkvän) kunde köra gokart.


Vi kom fram precis lagom till solnedgången.


Eftersom det var vinter även i Los Angeles (trots 20-25 grader om dagarna) blev det ganska kallt när solen försvann (därav min frusna min, och röda näsa).


Ett stelt och lite knäppt gruppfoto.


Alex och Simon. Hans pappa var svensk så han kunde säga "knaeckebroead" och "koettboullar".


En hoppande pojkvän.


Så himla fin solnedgång.


Alldeles för fin för att slösas bort, tyckte vi, så John fångade den och tog med hem. Kan behövas nu i vinterrusket.

Kommentarer
Postat av: Lisa

vackra bilder!

2011-01-11 @ 12:09:08
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: kajsa

vilka supersöta små hundvalpar!

2011-01-12 @ 14:18:28
URL: http://kobranhuggertill.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0