Gotland, fjärde dagen

Vi skulle gått upp vid fyra-tiden för att se soluppgången, dock vaknade vi aldrig ordentligt så vi missade den. Jag vaknade vid halv fem, när solen redan var uppe, och tog en liten promenad på stranden.


Helt galet fint. Det var bara jag och måsarna som var vakna.


Sedan kröp jag ner bredvid John och sov i några timmar till.


När vi ätit frukost och vaknat till gick vi ned till stranden och var där i några timmar.


Vi åt lunch på samma restaurang som dagen innan. John åt strandburgare, jag pasta med lax och räkor.


Glass till efterrätt. Sedan tog vi bussen till Visby och trampade sedan vidare till Klintehamn.


Kompis som vi hittade på vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0