jul på låtsas

Eftersom jag och John åker till LA över jul med min familj passade vi på att fira jul med hans mamma och lillebror idag.


Plåstra (som plåster, fast ett tjej-plåster) satt i fönstret och spanade på grannens hund och en traktor.



Vi drack glögg och kikade på varandra genom glasen.


Nitro satt på diskbänden och stirrade på vår kyckling (med brie- och ädelost, broccoli, morot och avokado, så gott) under hela middagen.


Sedan gjorde vi ett försök till gruppfoto. Den här bilden är himla mysig, tycker jag. Sekunderna innan har jag sprungit fram till bordet för att hinna bli med på kort, men så hittade jag Nitro på golvet som såklart ville vara med, så jag hann precis sätta mig. Tydligen såg jag rolig ut för alla skrattar jättemycket och blir supersuddiga (för det är ju nästintill omöjligt att sitta still när man skrattar). Sött!


Sedan var det dags för julklappsutdelning!


När vi delat ut alla julklappar åt vi ris ala malta och tittade på Harry Potter och de vises sten, som Jonathan fått i julklapp av Anna. Supermysigt!


När filmen var slut var det dags att åka hem igen. Galet fin låtsasjul.

Kommentarer
Postat av: L.

Sista bilden var verkligen fantastisk!

2010-12-12 @ 20:58:31
URL: http://mydeer.blogg.se/
Postat av: Lisa

åh vad fint! underbara bilder också.

2010-12-13 @ 00:17:41
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Tacktack! :)

2010-12-13 @ 11:32:02
URL: http://vimmelkantig.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0