en fredag



Jag knåpade ihop ett litet rosetthalsband och sprang till Katedralskolans aula tillsammans med min kompanjon Bäccs för att lyssna på Lorénzo Sessions. Det var helt galet bra (så bra att jag glömde bort min kamera).


Det snöade sagosnö.


John och jag lagade världens bästa och lättaste pasta. Det är bara att värma lite broccoli, räkor och vitlök i en stekpanna. Koka pasta. Blanda ihop allt och hälla över lite pressad citron. Supergott!


Sedan var det fest hemma hos Love, dock var det så trångt och folk var så stökiga att jag inte riktigt vågade plocka upp kameran. Vi stannade till midnatt ungefär. När vi kom hem kröp vi ner under täcket, åt den godaste chokladen jag vet just nu och somnade till film. Finfredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0