finlördag


I lördags bar det av hem till Jennys föräldrar. Där hittade jag en Jenny och en helt enorm katt. Klump heter han.




Vi gick på promenad med hennes sötknäppa hundar.



När vi kom hem igen pysslade vi med lite origami.


Lite knepigt, men det blev ett par elefanter och (nästan) två svanar!


Vi bakade tigermuffins med mintchoklad.


Vi dansade lite under tiden muffinsen gräddades.


På med glasyr!


Och pussa lite på galaxens sötaste Skrållan.



Sedan var det dags för middag hemma hos mina föräldrar. Jenny och hennes fina föräldrar var bjudna, som tack för att Sven hjälpte oss med mammas pass inför Los Angeles-resan. Praktiskt nog bor vi grannar (3km genom skogen, men det räknas som grannar när man bor mitt ute i skogen).


Världens bästa efterrätt. Smält after eight på päronhalvor och glass! Så galet gott.


Efter några timmars pratande och skrattande i vår soffa åkte våra fina gäster hem. Då var det bums i säng med en trött katt på magen. Finfin lördag!

Kommentarer
Postat av: ELLEN

Kika in på min bloppis och se vad som finns att fynda! Allt mellan kavajer, skor, ytterplagg och innekläder!. Mycket retro/second hand finns att hitta! Nu i dagarna har jag även fyllt på med varor, samt sänkt priset på nästan allt!



Mvh Ellen, http://ellensbloppis.blogg.se

2011-02-08 @ 08:23:47
URL: http://ellensbloppis.blogg.se/
Postat av: helan

underbarlördag!

2011-02-08 @ 08:35:00
Postat av: Astrid Östergren

Hej hej vad spännande dina inlägg är. lär verkligen att läsa lite mer! :) Ha en bra dag ;)

2011-07-01 @ 19:30:01
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0