en fin vän

Jag har galaxens finaste vänner. Det är jag helt övertygad om. En av de allra bästa (bästbästa) heter Jenny. Hon är finurlig och dramatisk, fast ändå med fötterna på jorden. Precis som jag älskar hon hästar, fyrbenta vänner i alla former egentligen. Jenny är världsbäst på att sjunga och när hon blir stor ska bli allra bäst på att sjunga opera. Hon är en sådan vän som alla behöver. Vi umgicks hela tiden innan, red flera mil, åt hallon och kladdkaka, badade i grumligt sjövatten, detektivade och filosoferade om livet. Nu sjunger hon dock opera i Stockholm så vi ses inte alls lika mycket längre. Det gör lite ont i hjärtat, men det blir desto finare när vi ses. Nu har vi inte träffats på superlänge och jag går nästan av på mitten av saknad. På lördag ses vi igen. Det kommer bli kalas.

Kommentarer
Postat av: Lisa

fint!

2011-02-04 @ 13:27:33
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Helan

Det här var bland det finaste jag någonsin läst. Tack. Hade jag haft en blogg skulle jag försöka skriva ett minst lika fint inlägg om dig, för det är du och alla våra vänskapsår värda! Utan sin halva är inte helan hel.



(Vet du vad? Jag har köpt en liten present till dig! En inflyttningspresent. MEN jag glömde den i Stockland. Du får den nästa gång jag kommer ner).

PUSS

2011-02-04 @ 19:24:53
Postat av: Sofia Nylund

Vad intressant din blogg verkar vara. kommer med all säkerhet att läsa din blogg igen! :) Ha en rolig dag =P

2011-02-24 @ 08:50:02
URL: http://jade.se/reseguide

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0