kärlek

Igår var det alla hjärtans dag, men också dagen då John hade varit min i 1035 dagar.


För att fira detta överöste jag honom med röda pussmunnar innan jag gick till skolan.


När jag kom hem senare på kvällen möttes jag av John i dörröppningen: "kom inte in i köket!" Några minuter senare kom han ut med kladdkaka, fläderbärsdricka, en liten orkidé och ett kärleksbrev. Hur fint som helst. Han är fantastisk, min lilla sjöman.


På kvällskvisten hittade jag ett till litet kärleksbrev i kylskåpet, instuvat mellan sylten och Stures mat. Supermysigt. Finaste måndagen på länge.

Kommentarer
Postat av: Lisa

hihi vad sött och mysigt!

2011-02-23 @ 00:01:56
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0