lördagsmusik


Bild: källa
Bild från spelningen på Uffes Källare (såklart, alla ser ut som sköldpaddor när de spelar klarinett, annars blir det minuspoäng).

Strutsar och en vår i Paris
(klicka!)
Det här är ungefär det jag lyssnar på nu. Bästa boten mot grått humör, det är nämligen helt omöjligt att sitta still med jazz i öronen. Ni vet, blåsinstrument i överflöd och så svängigt att man nästan går av på mitten. Blåsinstrument måste förresten vara den bästa uppfinningen någonsin. Speciellt klarinett. Som en vårdag eller nackpussar, ungefär så känns klarinett.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Idag såg jag en klarinett på Erikshjälpen. Den var så himla fin. och likaså är du!

2011-02-12 @ 23:04:04
URL: http://hallonsemla.devote.se
Postat av: Carin Karlsson

Hej!

Jag skulle vilja intervjua dig till ett reportage om duktiga bloggare, i en poptidning.

Jag hittar ingen mailadress på bloggen, så maila gärna mig så förklarar jag mer.

Du når mig på: [email protected]

Med vänliga hälsningar

Carin Karlsson, Popmani.

2011-02-13 @ 11:07:47
URL: http://www.popmani.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0