tisdagsbestyr

Jag går en analog fotokurs på universitetet här i Växjö, och vi har vår slutredovisning på torsdag. Klantigt nog glömde jag mina filmer på hotellrummet i Los Angeles så idag fick jag panikfota en till. Min lillasyster, som är snäll nog att alltid ställa upp som modell, har fått magsjukan så jag fick ställa mig framför kameran istället. Jag är superovan att stå på andra sidan, så det var ganska obekvämt och lite läskigt när den analoga kameran åkte fram. Jag håller tummarna för att det ska bli bra ändå.


Här är en testbild från min digitala kamera från när vi kollade ljuset. Obekväm, trött och aningen stressad.

Appropå kameror och sånt. Jag blev nästan med ny kamera idag. En Canon 7D. Jösses, vad jag vill ha en sådan! Jag hittade en för nästan halva nypriset på blocket, dock ville säljaren att jag skulle åka och hämta den pga riskerna med att skicka den på posten. Tråkigt nog bor han i Hudiksvall, 8-9 timmar härifrån... så jag får leta vidare.



Kommentarer
Postat av: helan

jag saknar dig!

2011-01-12 @ 15:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0