tisdagsmorgon



Idag steg jag upp tidigt-tidigt för att tvätta. Var helt okej, för när jag slängt i den första tvätten hade jag tid att äta en riktigt god långfrukost. Mannagrynsgröt är nog det bästa att äta på morgonen. Herr Dostojevskij gjorde mig sällskap. Jag skrev min World Literature i svenska på Brott och Straff i gymnasiet, så jag har redan läst den tre gånger innan (första gången var den väldigt seg, andra och tredje gången älskade jag den). Ska dock bli spännande att se hur det är att läsa den utan att behöva analysera någonting. Bra, hoppas jag. Om inte annat är ju omslaget fint att titta på.

Förresten, termometern visar 16,9 grader idag! I solen, förstås. Men ändå. Hur bra som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0