årets första knoppar och småsmå dun

Idag är jag så fruktansvärt oinspirerad, det blir så när dagarna flyter ihop i en enda grå massa. Vi tittar på lite gamla bilder som får mig att tänka på vår i stället.

En frukost i min gamla lägenhet Boris för tusen år sedan. Observera den enorma matteboken i bakgrunden, den var min frukostkompis (och lunch-, middag- och kvällsmatskompis) i ett par månader (så går det när man struntar i att plugga matte i 2 år och måste panikgöra allt på slutet).


Första knopparna en tidig vårdag.


Nykläckta ankungar med världens mjukaste dun.


Att ligga på en brygga och kisa upp i himlen.


Första barfotapromenaden.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ankungarna <3 Fågelungar överhuvudtaget, åh!

2011-03-14 @ 21:33:02
URL: http://hallonsemla.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0