en fin vän och lite spionfåglar


Idag pussade jag (eller, snarare blev attackerad) Sture hejdå, för jag skulle nämligen träffa Jenny en stund innan skolan för lunch och kameraköp.


Hej Jenny! Hon sa "Jag ser glad ut på varenda bild, så på denna ska jag se allvarlig ut." Lyckades väl sådär.. Hon köpte en liten fin orange canon, och vi satte oss för att äta lunch.


Bakad potatis med sallad, vitlökssås och galet god fetaost. Jag åt tills magen sprack, kramade Jenny hejdå och åkte till skolan. Där redovisade jag och umgicks med alla fina klasskompisar.


När jag kom hem lagade jag mat och Sture var väldigt nyfiken på vad som försigick. Han klättrade på lådhandtagen för att komma upp på diskbänken, till slut fick han sitta på diskbänken, fast på säkert avstånd från köttfärsen.


Till köttfärsåsen kikade jag på detta klippet för tredje gången. Det är nog det roligaste jag sett, precis min sorts humor. John härmade honom när jag sminkade mig idag och det slutade med eyeliner över halva kinden för att jag skrattade så mycket. Hysteriskt roligt!

Kommentarer
Postat av: Helan

Alltså, Ankan. Puss på honom! Egentligen alla bilder i det här inlägget värd en puss!

2011-03-03 @ 18:02:15
URL: http://jennyaliskt.blogg.se/
Postat av: Lisa

bakpotatis är ju det godaste!"

2011-03-08 @ 12:02:36
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0